Procedura de selecție a personalului pentru casa și familia dumneavoastră
- Contactează-ne
Contactează-ne telefonic sau completează formularul online de contact pentru a ne furniza datele solicitării tale, precum și câteva date despre profilul candidatei de care ai nevoie.
- Consultare:
Consultantul nostru de recrutare vă va contacta pentru a discuta nevoile familiei și a confirma începerea procedurii de recrutare.
- Identificarea candidaților:
Căutăm candidatul ideal din baza noastră de date. Dacă nu avem un potrivit, vom promova oferta personalizată.
- Prezentare:
La sediul nostru, conform pachetului ales, vă oferim CV-urile și fișele de prezentare ale candidaților disponibili.
- Consiliere și interviuri:
Vă consiliem în selecția candidaților, stabilim interviul final și prezentăm oferta salarială.
- Contract:
După alegerea candidatului, întocmim contractul de prestări servicii, comisionul agenției și factura.
- Integrare:
Participăm la integrarea personalului și evaluăm performanța acestuia în perioada de adaptare, comunicând rezultatele. Cu garanția agenției Bebeti, beneficiați de suport continuu și de selecția gratuită a unui nou candidat, dacă este necesar.
*Dacă în urma perioadei de adaptare, personalul nu se poate adapta, dumneavoastră beneficiați, fără niciun alt cost suplimentar, de selectarea unei/ unor alte persoane, în funcție de pachetul ales, conform contractului inițial.
Suntem aici să răspundem la orice întrebări și să vă oferim asistență pe parcursul procesului!
AGENȚIA BEBETI dispune de o bază de date actualizată periodic cu candidatele disponibile și prezentarea succintă a abilităților specifice, pe care o puteți consulta orientativ.
Candidaţii admişi trebuie să îndeplinească cel puțin un anumit standard de abilităţi specifice:
-
-
-
- Cunoştinte specifice domeniului vizat (îngrijire copii, educaţie, îngrijire vârstnici sau menaj);
- Abilităţi psiho-emoţionale şi cognitive / intelectuale (stabilitate, perseverență, calm, discreție, creativitate, inițiativă, empatie);
- Atitudine deschisă spre nevoile clientului, disponibilitate de îndeplinire a sarcinilor corespunzător şi încredere reciprocă.
-
-
Acestea se investighează cu metode validate: chestionare şi teste psihologice, interviuri structurate și semistructurate, teste standardizate de cunoştinţe, verificarea integrității comportamentale și medicale pe baza actelor specific.