Procedura de selecție

Procedura de selecție a personalului pentru casa și familia dumneavoastră

 


  1. Contactează-ne

Contactează-ne telefonic sau completează formularul online de contact pentru a ne furniza datele solicitării tale, precum și câteva date despre profilul candidatei de care ai nevoie.

 

  1. Consultare:

Consultantul nostru de recrutare vă va contacta pentru a discuta nevoile familiei și a confirma începerea procedurii de recrutare.

 

  1. Identificarea candidaților:

Căutăm candidatul ideal din baza noastră de date. Dacă nu avem un potrivit, vom promova oferta personalizată.

 

  1. Prezentare:

La sediul nostru, conform pachetului ales, vă oferim CV-urile și fișele de prezentare ale candidaților disponibili.

 

  1. Consiliere și interviuri:

Vă consiliem în selecția candidaților, stabilim interviul final și prezentăm oferta salarială.

 

  1. Contract:

După alegerea candidatului, întocmim contractul de prestări servicii, comisionul agenției și factura.

 

  1. Integrare:

Participăm la integrarea personalului și evaluăm performanța acestuia în perioada de adaptare, comunicând rezultatele. Cu garanția agenției Bebeti, beneficiați de suport continuu și de selecția gratuită a unui nou candidat, dacă este necesar.

 

*Dacă în urma perioadei de adaptare, personalul nu se poate adapta, dumneavoastră beneficiați, fără niciun alt cost suplimentar, de selectarea unei/ unor alte persoane, în funcție de pachetul ales, conform contractului inițial.

Suntem aici să răspundem la orice întrebări și să vă oferim asistență pe parcursul procesului!

 

AGENȚIA BEBETI dispune de o bază de date actualizată periodic cu candidatele disponibile și prezentarea succintă a abilităților specifice, pe care o puteți consulta orientativ.

Candidaţii admişi trebuie să îndeplinească cel puțin un anumit standard de abilităţi specifice:

        1. Cunoştinte specifice domeniului vizat (îngrijire copii, educaţie, îngrijire vârstnici sau menaj);
        2. Abilităţi psiho-emoţionale şi cognitive / intelectuale (stabilitate, perseverență, calm, discreție, creativitate, inițiativă, empatie);
        3. Atitudine deschisă spre nevoile clientului, disponibilitate de îndeplinire a sarcinilor corespunzător şi încredere reciprocă.

Acestea se investighează cu metode validate: chestionare şi teste psihologice, interviuri structurate și semistructurate, teste standardizate de cunoştinţe, verificarea integrității comportamentale și medicale pe baza actelor specific.